ANÀLISIS D'UNA IMATGE PUBLICITÀRIA 1
IMAGEN 6, PUBLICITAT DE UNICEF
Imagen publicitària d'una companyia solidaria de UNICEF. Format gràfic horitzontal, destinat a revistes i cartells publicitaris.
Fotografía en color. La imatge no ha sigut manipulada per mitjans digitals(el que és la figura en si).
Es pot veure una xiqueta Africana, apuntant-se amb una pistola de joguet.
No te fons, la vista es frontal i la figura esta situada a la part dreta de la imatge.
La xiqueta i la pistola són el centre d'atenció, i baix a la dreta hi ha un text informatiu i el logo de UNICEF.
Respecte als colors la pistola resalta molt en comparació als demés, així , encara que siga una pistola de joguet, resalta molt aquesta i li augmenta l'importància.
La imatge no presenta cap tipus de imatge artificial.
El seu esquema compositiu és horitzontal com el seu format, i la direcció de visualització de la imatge sería d'esquerra a dreta, primer cridante l'atenció la pistola i després la xiqueta.
Pense que el que vol representar aquesta imatge és que una xiqueta d'aquesta edat deuria de estar jugant i gaudint de la seua infància, en canvi te una pistola de joguina, però no per a jugar sinó per a simbolitzar la pobresa i la fam que hi pateix.
Aquest gest simbolitza la pobresa i totes les necessitats que hi necessiten, comparant-lo amb els demés xiquets privilegiats que utlitzarien aquesta joguina per jugar.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario